Air from the peasant cantata... (Noter)

Den här låten "Air from the peasant contata" fick jag igår på orkestern.
Här ser ni alltså noterna till den låten!
Roligt med en ny låt! - Som jag skrev igår så var jag ju inte hundraprocentig nöjd med den, fast samtidigt var det ju första gången jag spelade den, så... Satsar på att det blir som med "Mamma mia", att det går mycket bättre nästa vecka.
Den här veckan är jag i en riktig celloperiod, eller... Jag kommer nog vara det ett tag framöver.
Så det blir extra mycket träning nu. Alltså, det jag vill komma till är att om jag tränar mycket den här veckan, kommer låten låta så mycket bättre nästa vecka på tisdag.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: voi

Fin blogg, kolla gärna in våran :)
Http://voi.blogg.se/

2013-04-22 @ 20:42:41
URL: http://voi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0