What are words <3

Denna låten bettyder verkligen allt, eller dne har kommit att bettyda väldigt mkt för mig, genom cellon.
Har spelat denna låten väldigt mkt på cello, första gången var nog på en julkonsert med kammarorkestern, "Stringendo och kork firar jul", om jag inte minns alldeles fel,.. Andra gången var på en annan konsert men då var det med piano ockås, alltså pianoelever, typ keyboard och så cello.
Då spelade jag och min cello kompis som jag spelade med då den här låten.
Sen har jag även spelat "What are words" på ett bröllop.
Så, ni kan ju kanske ana varför den bettyder så mycket för mig, sjukt mycket som ni förstår iallafall.
"What are words" <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0