Tumme upp för...

... Att det gick så bra på cellon idag, det gick verkligen jättebra!!
Jag är nöjd, :D
Eller jättebra, nu kanske jag överdriver liiiiite, eller inte, eller jo, eller inte... Nä men jag kanske överdriver liiiite!!
Sådär är jag jämt, kan aldrig bli nöjd, haha ;)
Förresten en rolig grej det är att när jag åker till cellon på måndagarna, lektionerna, så vill jag helst komma fem minuter tidigare så jag typ kan sitta och ta det lugnt lite, men på tisdagarna, orkestern, så vill jag inte komma fem minuter tidigare och inte fem minuter för sent heller utan PRICK, vet inte varför jag är så nogran med detta,...
Har bara blivit så den här terminen :P
Konstig jag är, det har jag alltid varit...
Tumme upp för cellon idag, tumme ner däremot för att det snart är höstlov! NEJ!!Säger jag bara då...
Kraam från en smått galen cellist - det där känns på något sätt också fel - cellist att jag kallar mig för det, men är jag det eller inte? Kanske trumpetist? Okej det där är en helt annan historia, kraam <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0