Orkestern 3/10 2012

Igår på orkestern var det... 50 % av 100 % bra kändes det som, det saknades 50 %.
Spelade i en låt typ hälften och den andra hälften struntade jag i för att när jag spelar det kommer det att låta uruselt.
Alltså jag hade ju övat på låten på just det som jag inte spelade och då lät det helt ok men jag kände mig endå inte helt säker så då spelade jag inte det.
:( Åh besviken, första gången jag är så besviken på mig själv på hela denna terminen.
Asså inbilar mig typ att om jag spelar det kommer jag typ förstöra allt,men det är ju egentligen inte sant, eller?
Förra terminen var jag också så himla besviken någon gång...
 Cello, cello, cello, i tisdags var det inte min dag på cellon, spelade fel och allt och kom av mig. Sen när jag skulle spela på G strängen så lät det som att jag inte alls hade tryckt ner fingrarna men egentligen hade jag typ det, så bara fel, men vissa dagar är så ju, eller hur? - från 11 maj 2012
På cellon idag var det bettydligt bättre än förra veckan men ändå bara ( Blev fel på "Solen glimmar med ett repris tecken" och blev fel också på annat, men bara små fel, tex på en låt då som heter "Biddy of Silago" den bara kolapsade för att det finns mycket/lite u den som bara låter mm, super dåligt helt enkelt typ falskt när jag spelar det så spelade inte det och då spelade jag bara 4 toner i den låten (( ÅH, är så himla besviken... ((

Måste träna as mkt annas kommer det bara bli fel nästa vecka på konserten 22 maj, åh vad läbbigt men samtidigt shit roligt.
ÅH BESVIKEN CELLIST ((( -från 15 maj 2012
Nu är jag bevsiken igen, den 2 oktober 2012. :(
USCH!
Älskar spela cello, i början blev jag aldrig besviken.
Det blev ju inte speciellt mkt bättre igår utav att jag hade huvudvärk hela eftermiddagen, och även på orkstern... Ja ibland är det så väl.
Ibland har jag varit jättenöjd verkligen med mig själv på cellon <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0