Orkestern 23 oktober

 
Var lite osäker på om det var cello igår... Men det var det ju :D
Åh så glad jag blev när jag kom dit, packade genast upp och var beredd.
Kom absolut prick, men skönt, kom inte sist... Det gör jag aldrig av någon konstig anldening fast jag kommer prick.
Körde en uppvärmning, d - dur skala var det. Kunde inte komma på om det skulle vara fiss eller f så blev lite osäker men tyckte ändå jag hängde med bättre än förra veckan på skalan.
"Blir bättre och bättre för varje vecka"
Körde igenom alla låtarna, verkligen alla då menar jag, "The Hunt" "Jämtländsk brudmarch" "The Pirates of the caribbean" och "Tre folkliga valser".
Allihopa, det gick rätt bra, gick mycket bättre på "Jämtländsk brumarch" än förra veckan kändes det som.
Tappade bort mig lite på någon lite, tror det var "The Hunt", men vad gör det, jag kämpar på!
 Börjar känna mig lite mer redo för konsert känns det som, men är några veckor kvar, längtar men det är också skönt, träna några veckor till. :D
Tror konserten var v 50... Så det är ju några veckor kvar.
Nu är det höstlov, en hel vecka + det sista utav denna vecka, känns piss.
Känns som om jag skulle kunna ringa  till alla människor i hela värden och fårga varför det finns något som heter höstlov när det gäller kulturskolan, åh jag hatar höstlov :(
 

Kommentarer
Postat av: Julia

sv; åh tack! De är inte fodrade så du får nog ha extra sockor i dem om du vill använda dem på vintern, och det är helt okej! :D

2012-10-24 @ 18:52:55
URL: http://juliasmagazine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0