Orkester 16 oktober

Då var det orkester idag då!
Kul, låtarna somvanligt "The pirates of the caribbean" "Jämtländsk budmarch" "The Hunt" och "Folkliga valser" - den som jag skrev sist fick jag som ny sen förra gången.
Den är rätt fin faktiskt!
¨Förresten på det här pappret jag har som det står "The pirates of the caribbean" på, noterna till den låten alltså, ja men på samma papper står det också  "The black pearl", vet inte exakt jag ka ha så in i j---la fel nu men tror att det olika stycken ur låten och att den här som jag skriver om nu är ett stycke...
ÅH vad fel jag kan ha där, tänk på det, men något är det iallafall.
Iallafall det jag skulle till var att idag när jag sökte på något (minns inte vad tyvärr) så hittade jag denna så skrev ut den och nu har jag noterna på den.
Gud vad glad jag blev när jag hittade detta, jag bara "men det kommer ju från The pirates of the caribbean"  haha, ja.
Vad rörigt det blir idag när jag skriver, men mina tankar är hullerombuller just nu...
Ni får ha det så bra och så får vi hoppas på att det går tumme upp på cellon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0