Musik i helheten

Musik i helheten, förutom cellon....
Denna blogg är ju musikalisk i och med att den handlar om cello, vilket är ett instrument = musik.
Men musik annars då?
Musik betyder väldigt mycket för mig!
Man skulle kunna säga att musik finns varje dag i mitt liv, jag lyssnar på musik varje dag jag kollar oftast på tv på något musikprogram, "Xfactor", "Doobidoo" och "Moraeus med mera" - alla tre musikprogram.
Musikprgram, musik på radio, musik på youtube, musik med cellon på måndagar och tisdagar.
ÄLSKAR MUSIK!
- G klav (om jag inte har alldeles fel)
Tänk er en värld utan musik, det skulle inte ha funkat...
Jag skulle nog inte kunnat lev i såfall, om det inte fanns musik...
 
  

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Haha vad roligt!!
Tack så mycket! Kram!

2012-10-20 @ 14:58:52
URL: http://cieloeterra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0