Låt JAG vill KUNNA

Denna låten vill jag kunna, eller rättaresagt jag vill lära mig den...
Tycker den verkar vara så himla kul på cellon :D
ÅH!!
Såg den första gången i en video, det är andra låtar med också men den som jag pratar om är i slutet...
I videon är det två stycken personer, den ena hon spelar fiol och den andra spelar cello, videon är rätt lång men den är bra!
Och låten som jag pratar finns som sagt i slutet...
 
Just precis det är denna låten jag snackar om "The lion sleeps tonight" och vill verkligen kunna den :D
Alla låtarna som dem spelar (tror jag) kommer från "Lejon kungen"
Kan den där "Can you feel the love tonight", ilf hyfsat...
Men visst spelar dem bra <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0