Elfiol

Idag ska ni får höra hur en elfiol låter.
 
Inte världens bästa kvalite på videon kan jag tycka men det låter ju bra :D
Detta är alltså en elfiol, ungefär som en vanlig fiol fast ändå lite annorlunda.
Det låter ju defenetivt annorlunda! Tycker elfiol, elcello, alltså dte är verkligen häftigt.
Denna låten som ni hör spelas den känner jag även igen från min cellobok, den verkar vara väldigt vanlig har jag märkt :D
Ni kommer nog få höra den på cello också!
Cello och fiolkramar till er alla <3

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Den där låten känner man igen! Har inte spelat den men hört andra spela den massor av gånger ;)
sv: Jo verkligen, man hinner inte med ibland! Fast jag längtar till julen väldigt mycket :D
Tack! Ja, tycker om sånna bilder när man själv får tolka dom och fundera vad dom uttrycker :)
Jag med, skulle vilja flytta in dit sen när jag börjar gymnasiet!
Kram kram <3

2012-10-28 @ 17:04:15
URL: http://molntussar.webblogg.se
Postat av: isabellasphotographing

sv: jag har haft den sen i augusti eller nåt :)
kram

2012-10-28 @ 20:46:30
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0