Cellist!

 
Hej allihop därute som skickar in hitt just nu.
Jag är en tjej på 13 sommrar som bara älskar att spela cello.
Har gjort det i 3 år nu.
I början var det mest, jaha cello idag vad kul då.
Nu är det, jaaaaaa cello. Cello bettyder verkligen allt för mig!
Jag tänker sjukt mkt på cellon verkligen, ungefär 3 fjärdedelar av min hjärna går upp till att tänka på cellon förutom måndagar och tisdagar då går fyra fjärdedelar upp till att tänka på cellon eftersom att på måndagar och tisdagar spelar jag cello.
Varje måndag har jag cello övning och på tisdagarna har jag orkester, det är verkligen kul!
Orkstern har ett namn, "Västerorts Kammarorkester" heter den.
Jag spelar cello i Brommaplan på växverket.
Eftersom cello bettyder så sjukt mkt för mig så ville jag starta denna bloggen, hoppas ni fortsätter att följa mitt musikaliska liv :)
Cellisten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0