8 och 9 oktober...

Ah vad jag är nöjd, det går lite upp och ner, förra veckan var jag inte alls så nöjd... Nu vecka 41 är jag mycket nöjdare :D
I måndags kändes det toppen, när jag gick dit så kändes dit inte lika bra, kändes om om jag behövde en extra vecka, men det gick bra och då blev jag så glad!
I tisdags så blev ajg också nöjd, kom prick - exakt som jag ville - och lyckade rätt bra, spelade första kanske en halvtimme sedan som vanligt var det paus typ någon minut bara, men efter den pausen då kändes det inte lika bra, kändes som jag ställt in cellon alldeles för högt vilket nog också gjorde att jag kom lite fel med fingrarna.
Första halvtimmen så kändes det inte så, men jag är ändå nöjd med orkestern den här veckan :D
Faktiskt sjukt nöjd för att överdriva lite.
  
 I love this <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0