15 och 16 oktober

Cellon i måndags var bra även om jag hade  fyra oturer... :(
Tex ingen cello nästa vecka :(( Däremot orkester! :)
Orkester igår gick bra, "Tre folkliga valser" är jag nog nöjdast med, den som gick sämst det var "The hunt" för att istället för d strängen spelade jag typ på g strängen, så nej, nej... Haha ;)
Men sådant är livet!
Blev iallafall lite besviken över det :x Får hoppas på att det går bättre nästa gång med den låten bara!
Är iallafall i helheten rätt nöjd :D
Nästa vecka tar vi nya tag! Taggad, hahaha, längtar till konserter, åh...
Känns nästan som om jag kan åka till Brommaplan just nu och säga, ja nu vill jag spela, jag tänker inte vänta en enda dag till... Men det är bara eftersom att det inte är någon cello på måndag.
Bamsekram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0