Som en riktig cellist!

Fantastiskt kul, går fortfarande och tänker på det, har det som ett färskt mine... Känns som om det var igår.
Känner mig som en riktig cellist, att verkligen den kännslan just nu, att jag är en riktig cellist!
(Har ju ändå snart spelat i 3 och ett halvt år)
 
Igår fick jag lite info om nästa konsert, den 11 december.
"Stringendo och Kork firar jul" stod det på konsertlappen. I Stringendo spelade jag förra året faktiskt men iår fick jag byta till denna, Kork.
Lite mysko måste jag tycka för år 2011 hade jag en konsert när jag spelade i Stringendo som hade exakt samma namn. "Stringendo och Kork firar jul", det var hösten 2011. Lite mysko...
Men i vilket fall som helst, den här konserten den kommer vara 11 december (Ca två-tre veckor) i Sankta Birgitta kyrka. Det ligger på Nockeby kyrkväg 47, om ni har lust att komma alltså.
Konserten börjar 18.30 och är till ungefär 19.15 men jag ska vara där 17.00 för att repa till 17.40 sedan är till lite vila. Antar att Stringendo ska öva då.
Men det kommer verkligen bli kul, känner mig grymt laddad inför denna konsert och nu ska jag bara ladda om till den!
På konsertbladet sstår dte också att orkestern börjar 15 januari, mystiskt... Förra året började det 23-24 januari, devilsäga nästan en vecka senare. Ja, det är iallafall väldigt kul :)
 
Nu blev det lite konsertsnack här idag, imorgon kanske lite musk?
Förresten, ni har väl sätt att det finns en ny design, en lite mer passande design kanske. Vad tycker ni om den? :)
Massa med cellokramar <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0