Orkester och deprimerande

Orkestern idag, halv tumme upp.
"Jämtländsk brudmarch" gick bättre än förra veckan...
"Pirates of the caribbean", halvbra, kände mig i stort sett störd och bläää genom nästan hela låten. Ibland hatar jag mig själv faktist inom cellon :/
Sådana där saker är inte värt att ta upp här på bloggen, det är inte meningen... Men känner mig rentutsakt deprimerad av att inte ha cellolektioner varje dag, jag känner mig sjuk... Värre än förkyld. Cellon är min andra halva, min andra tre kvart menar jag! Jag klarar inte hela veckan utan cello lektioner... :(
HATAR alla daga förutom måndagar och tisdagar, HATAR, HATAR, HATAR, HATAR!!
Vad deprimerande det här blev, men jag skriver bara mina personliga cellotankar, vad som går i mitt huvud.
 
Igår på cellolektionen kändes det bättre, även om jag kom 5 minuter försent. Fick två nya låtar, eller halvnya. "Can you feel the love tonight" och "Improvisera", på "Improvisera" ska man hitta på eget på två rader. "Can you feel the love tonight" har ju jag haft förut, fast inte så noga genomgången då, kommer kunna den betydligt bättre snart <3
Lite mer posiivt där ;)
 
Den här veckan kommer ni få höra om mina deprimerade ord... Men, jag är inte jag när det inte är måndag och tisdag :(
Cellokramar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0