Livsglädje <3

Cellon den var inte så ostämd som jag trodde, eller den var ostämd men trodde ärligt talat den var mer ostämd! Hade nog fingrarna lite fel då...
Men på cellon gick det bra, får höra nästan varje gång att det går bra. Känner också det, det går inte precis dåligt nu, det går bara bra! Har nästan inte alls varit besviken den här terminen!
Full med ny energi, men framförallt livsglädje <3 Livsglädjen, stärks för varje måndag och tisdag som går men det ramlar visserligen av sedan,... Onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag försvinner den där lila livsglädjen. I och för sig så kommer ju den där lilla livsgnistan tillbaka redan på söndag den här veckan eftersom att det är repetion inför konsert, det ska bli så himla kul både med repetionen och konserten.
Jag är inne för jämnan och tittar hur många som har beställt biljetter...
Tumme upp för att det gick så himla bra på cellon <3
 
Imorgon är det orkester, det ska bli riktigt kul!
Jag ska inte förvänta mig för mycket men jag vet ändå att det kommer gå himla bra!
Förresten måste berätta vad som hände på orkestern förra veckan!
Jo när vi hade börjat spela på "Pirates of the caribbean" och ungefär kommit till hälften (lite mer) så släktes plötsligt lampan... Men nästa sekund tändes den igen. Men alla blev lite såhär, vad var det som händ egentligen? Och kom av sig lite.
Hahaha, ja tänk egentligen vad mycket man får uppleva genom ett liv :D
Märkt att jag skriver väldigt mycket i ett inlägg, men så blir dte när ett intresse är stort...
Cellokramar <3

Kommentarer
Postat av: thea

Sv: Ja jag tycker det är lite mysigt att kika på, fast inge bra om man är hungrig :p

Mysigt att lyssna på julmusik tycker jag, så länge man inte börjar för tidigt :p

2012-11-13 @ 14:01:42
URL: http://tthea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0