Konsertdesign 27/11

I den här kategorin kommer ni få se vad jag haft på mig under olika konserter :)
Cellofrossa och Storbandsväng, outfit!
Temat var "godis", svart undertill och övertill någon glad färg! Tex svart, då är man lakrits :D
Själv tog jag svarta yeans och en rosa jättefin blus, en liten söt sockerbit!
Byxor: Gina Tricot
Svart Linne (Som inte syns) : Lindex
Rosa Blus: Kappahl
Målade mina naglar till konserten också, (Av någon anledning gillar jag inte ha utan nagellack, det ser så trisst ut) det får ni se på denna bild...
Ni ser väl vad det står? Cello såklart!
Gjorde en video på hur jag gör dessa naglar, den videon får ni se senare i veckan.
När det är cellokonsert då måste man ju ha cellonaglar ;)
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0