Konsertbilder!

Under konserten blev det några bilder och i pausen med!
Visar inte alla bilderna (De andra som var med kanske inte vill vara ute på nätet såhär) Men några bilder får ni iallafall. Tyvärr ingen video, även om jag filmade. Men ni kommer på sätt och vis få återuppleva konserten idag, så som jag kände.
Under konserten när jag spelade!
Jättefin krona i taket, det var väldigt fint målat i taket. Ni ser lite där på sidan...
Tre bilder på scenen inne på musikaliska, visst är det en fin scen! Jag tycker den är jättefin faktiskt!
Ännu en fin dekoration, ni ser att det är en kungakrona där och en stjärna, där under brukar kungafamiljen sitta när de är på konsert inne på musikaliska.
Det bästa med att spela cello, det måste allt vara att spela på konserter <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0