Inom cellon

En grej jag störde mig på förra terminen och denna terminen också men inte på samma sett...
Dert var att, förra terminen hade jag ju cello och orkester samma dag, med 45 minuters paus emellan.
När det gick jättebra på lektionen men inte alls lika bra på orkestern, det var en sak jag störde mig på himla mycket över.
Iår är det ju lektion och orkester olika dagar, men jag kan fortfarande ibland känna så. Om det går jättebra på måndagslektionen men inte alls lika bra på orkestern på tisdagaen. Eller om det går jättebra på första tiden innan pausen på orkestern och efteråt jättedåligt, det är inte så kul.
Nej, det kan vara en stor besvikelse.
Massa med cellokramar, så hoppas vi att det går fort till måndags lektionen och (Det är ju inte orkester på tisdagen) tisdags konserten <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Persson

De är helt underbar men Marabou är dock godare! :) så du har ändå inte missat så mycket! :)

2012-11-21 @ 20:03:41
URL: http://justmesarah.blogg.se/
Postat av: Henrietta

Sv: håller med dig! Så jobbigt att man alltid måste stressa i skolan, det mests skulle bli bättre om man fick göra det i sin egen takt! Gör så, det var en smart ide :-) hur går det med cellon nu förresten? :D Kram ♥

2012-11-21 @ 21:46:05
URL: http://molntussar.webblogg.se
Postat av: p h i c s . b l o g g . s e - Linnea -

SV;
Ja det är det :]
Jag gick ut och la cd skivan mot en sten., sedan spruatde jag vatten på den med en blomspruta :]
Sedan har jag redigerat ihop bilderna . Så hjärtana du ser på bilden är en helt annan bild :]

På din kamera har du en knapp nära displayen som heter Q . tryck på den och bläddra sedan ner med knapparna till något som ser ut att vara en snurra och så brukar det stå t.ex ett S.
Där trycker du. och väljer sedan M istället för S

hoppas du fattade !

Svar: Aha, vad coolt det blev!Okej, det såg jättehäftigt! Trodde faktiskt bilden var tagen mot en fönster... Såg ut så. :)
Jag fattade det första med Q och att jag ska hitta en rund grej, hittade en rund grej men hittade inget M. Ska försöka igen snart!
Kram, hoppas du haft en bra dag <3
Om mig

2012-11-22 @ 16:33:23
URL: http://phics.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0