Högsta drömmen!

I min högsta dröm ingår cello! Det kanske ni redan har förståt?...
Landet, cello, Skåne, två nyckelord som beskriver min dröm i hög grad. Passar perfekt in :D
Att flytta ut på landet (I Skåne helst) bosätta mig där och ta privatlektioner i cello...
Ja man vet ju aldrig med drömmar men jag vet eller känner på mig att den här drömmen är väldigt lätt att uppfyllas, (Jo livet kan ju ändras) ett hus på landet i Skåne har jag redan och privatlektioner i cello är säkert inte så svårt att fiksa.
En sak som är säker är iallafall att jag aldrig kommer sluta spela cello, jag skulle aldrig förlåta mig själv och skulle gå och tänka och ångra dag och natt att jag slutade spela cello. NEJ!! JAG VILL ALDRIG SLUTA SPELA CELLO, så den delen av drömmen kommer iallafall gå i uppfyllelse.
Ha drömmar, det är alltid viktigt <3
Cellokram <3
 
OBS: Anledningen till att det inte blev tre fantastiska musikinlägg igår var att på söndag kommer det komma upp två (Missa inte det) eftersom att det är repetion då, :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Persson

Det ycker jag med :) älskar färgen! :)

2012-11-15 @ 21:54:46
URL: http://justmesarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0