Cello suite No. 2 in D minor

Det dröjer nog några år tills jag är så proffsig...
Ändå har jag utvecklats väldigt mycket på snart 3 och ett halvt år :)
Bara den här terminen tex har jag blivit mycket bättre på noterna på C-strängen. Förra terminen visste jag knappt vad det skulle vara för finger när det gällde C-strängen.
G-strängen har också blivit mycket bättre än innan, bara för 2 år sedan visst jag knappt vad det skulle vara för finger.
Tänk egentligen, för några år sedan var jag aboslut inte lika bra på cello, nu...
Ibland kan jag fastna ochs tå och titta på mina noter en stund och tänka, "Tänk att jag kan spela det här", vissa skulle knappt fatta någoting alls.
Cellokram<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0