Cello - orkester!

Då var det orkester igen!
Längtar så mycket till konserten med orkestern, det ska bli så roligt :D
Låtarna är rätt enkla, vissa saker som jag tror ska låta hemskt när jag spelar hoppar jag över, egentligen kan jag dem grejerna och det låter helt okej när jag spelar det!
Men... Jag kan bara inte spela det för att jag tror att det ska låta jättedåligt och att jag ska förstöra allt.
Nu ska jag sluta oroa mig för det, vi får se hur det går, men exakt varje gång känner jag mig lite besviken över det...
På konserten jag ska ha snart, i december, jag är ju så glad för det och jag älskar konserter men jag har fler anledningar till att jag längtar till den konserten, två av mina gammla lärare kommer till den konserten. Då kan ni ju bara ana hur mycket jag längtar ;)
Nu känner jag att det blev väldigt mycket konsertsnack och inte orkestersnack.
Snart ska jag gå, eller ungefär 10 över 6 därför orkestern börjar halv 7, vill vara i tid idag!
Men tänkt att hinna öva lite inann så vi hörs med nya glada (förhoppningsvis) celloinlägg imorgon, stor cellokram <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Tänk på dom flesta spelar fel eller falskt någon gång och det är tur om det händer på en orkesterspelning! Det är ju så många som spelar så det märks inte :)
sv: Åh tack, va kul att du gillade dom!♥ bulldogar är så söta ;)
JAA! :D har läst hela första boken och halva tvåan ungefär, längtar också så himla mycket :)
Kram till dig fina!

2012-11-06 @ 17:45:29
URL: http://molntussar.webblogg.se
Postat av: Sandra

Sv: Ja det är roligt :D
Nä det är väl halv svåra danser :) Ibland får vi stå på huvudet eller bakåtkullebytta men annars är det ganska lätta :)

2012-11-07 @ 15:34:50
URL: http://sandraborgs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0