Wow, så maffigt - fiol

Wow vad maffigt, så bra :D
Det låter väldigt ljust, pippigt, som en mus, fast kanske inte riktigt så... Men det låter som om någon skriker, både glad och ledsen skrikning, det där satt som pricken över I:et eller kanske som kroken på J:et.
Den här videon är väldigt lång, hela en 30 minuter, men hörrni, njut, njut, njut och lyssna.
Det är ju fantastiskt, hon är så duktig!
Märkt att det vart en del fiol här den här veckan, lite speciallvecka skulle man kunna säga, men visst är det underbart, all denna musik. Att det finns sådan musik, tänk er en värld utan fioler, sång och allt som har med musik att göra, nej en sådan värld skulle vara alldeles för tråkig för min del. Usch vilken hemsk tanke, så ska vi inte tänka mer nu.
En annan trevlig, rolig grej är att ni får cellomusik två dagar i rad nu, imorgon och en liten en på julafton.
Cellokram <3

Kommentarer
Postat av: Henrietta

sv: åh, julhandla är bland det mysigaste! Vad härligt! Jag blev ganska nöjd, men det ännu tre terminer för mig att kämpa vidare! :)
Ja, sådär julmysig. Jag håller med, dom gamla låtarna har mer känsla och stämning i sig känns det som :)
Detsamma! Ha en superfin kväll och så hörs vi imorgon! ♥

2012-12-22 @ 17:08:25
URL: http://molntussar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0