Violoncelliste <3

Violoncelliste, ja jag är en violoncelliste <3
Igår fick ni en sammanfattning ändå, ja, men det är ju så kul att skriva om cellon! Och här, alltid ett plus i kanten ;)
Idag är det  celloträning, orkestern. Det ska bli riktigt kul och känner mig just nu rätt lugn, just nu...
Det är sista träningen med orkestern innan det blir konsert. Konserten är ju nästa tisdag, den 11 december.
Jag längtar!
Känner på mig att det kommer gå riktigt bra idag på orkesten och jag hoppas det :D
Den här veckan ska jag försöka, om jag hinner, göra en julvideo med cello, spela någon jullåt. Ja men det blir om jag hinner bara, hoppas det!
Glöm nu inte cellosammanfattning imorgon, nu ska jag öva lite cello tror jag, uppvärmning kallas det.
Massa med cellokramar nu <3

Kommentarer
Postat av: Behind The Camera- fotografi

sv; tusen tack! rasen heter siberian husky, duhar nog sätt den rasen tidigare framför slädar :) ja, här snöar de hela tiden också! :)

2012-12-04 @ 15:58:56
URL: http://behindthecamera.blogg.se
Postat av: Mirra

Sv: min ponny tog all tid jag hade så jag var tvungen att sluta :(
Men har fortfarande fiolen kvar och spelar lite då och då.

2012-12-04 @ 20:30:32
URL: http://MirraMarika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0