Tack Sally!

Igår när jag spelade hemma så gick det rätt bra, Sally hadde förlåtit mig (Tack, tack <3) Hon krånglade iallafll inte och hon lät bra, hyffsat iallafall, så då tror jag att jag är förlåten.
(Jag skriver ju som om hon vore levande) - Men för mig är hon på sätt och vis levande <3
Jag är faktiskt glad över att det är lov, okej det där trodde jag aldrig att jag skulle komma att säga.
Eftersom att något av det värsta som finns är att missa saker, bla cellon och jag har blivit sjuk, superont i halsen, så säger jag ja! För om det vore cello då skulle jag missat gårdagen, (Orkestern) väldigt tråkigt.
 
Jag har redan börjat tänka framåt, liksom tänk att det snart är år 2013, nya tag, allt nytt, nya steg i livet, kanske ett helt nytt liv... Det jag skulle komma till var att jag ser väldigt mycket framemot vårterminen, jag är så himla nyfiken på hur hela vårterminen kommer bli. Fast jag slår vad om att den terminen kommer gå dubbelt så fort som den här har gjort.
Juliga cellokramar och en extra varm såhär i vinterkylan <3
 
PS: Fick in en perfekt beskrivning på "The Hunt" från Vivaldis The four seasons", låten är ju väldigt betsämd i mina öron, precis som när mamma säger "March pannkaka i säng" - Vad tycker ni?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0