Sumering av hösterminen 2012!

Det började våren 2009 och nu har hela hösterminen 2012 gått, i 3 och ett halvt år, undrar lite hur länge det kommer hålla? Rätt länge till, det kan jag lova!
Om jag tittar tillbaka lite på ungefär ett år, då var det absolut inte lika bra tycker jag.
Det finns många saker som är bättre nu, för ett år sedan var jag inte lika bra på noterna på G-strängen och deffenetivt inte på C-strängen. Jag tycker att jag har blivit mycket bättre på noterna på C-strängen den här terminen, innan var det lite mer "Va, vad ska det vara nu?" och när det gäller G-strängen var det redan lite bättre förra terminen.
Jag tycker också att jag blivit snabbare på att växla mellan lägena. - Mycket som blivit bättre den här terminen blir slutsatsen.
Något annat jag märkt är att jag inte vart besviken särskilt många gånger, ja... Ni har ju läst om hur besviken jag kunnat vara innan och har inte lust att göra det här dystert och deppigt. Tror jag vart besviken minst en gång denna terminen iallafall, inte allas lika många gånger som i våras :)
Massvis med cellokramar den här 3:dje advent <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0