Nya tag med cellon!

Den här veckan tar vi nya tag med cellon (Och annat) och jag bara hoppas på att det blir lyckat!
Vi inleder veckan, med nya tag, med att ha lektion, så snart ska jag dra iväg dit.
Hoppas det blir gott idag, :) Det ska faktiskt bli riktigt kul! Men känner mig lite pirrig och nervös inför lektion, inför en lektion, det är säkert för att jag vart sjuk förra veckan på måndags lektionen så har inte haft lektionen på (Två veckor blir det nästan) Vecka 47 var ju jag där.
Hade ju ändå konsert på tisdagen, hm, ja jag vet faktiskt inte riktigt varför jag känner mig nervös...
Imorgon tar vi orkestern och jag kommer skriva lite kortfattat hur cellolektionen var...
Förresten, måste bara få säga detta, jo jag har planerat klart för nästkommande video, så den kommer i veckan, kul va? Det tycker jag :D
Massa med cellokramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0