Kort sammanfattning av cellodagar

Sammanfattning blir det här nu...
I måndags fick jag två jullåtar såhär i juletider, "Jul, jul, strålande jul" som är i 1:a och 2:a läget, i måndags lät den lite halvbra men den låter bättre nu och i slutet av veckan kommer den vara toppen!
"We wisch you a merry christmas", fick jag också, påminer himla mycket om julen, inte bara för att dne handlar om julen. Låten går väldigt bra, jag tycker jag är rätt bra på den. Är lite olika lägen i den här låten också och tycker jag fixar de rätt bra, lärt mig växla lite snabbare nu.
Den här låten kommer säkert låta tumme upp i slutet av denna veckan!
På orkestern igår försökte jag göra så bra ifrån mig så möjligt eftersom att det var sista cellolektionen för den här terminen... Tyckte att jag lyckades med det väldigt bra. Som tex "Jämtländsk brumarch" går bättre och bättre för varje vecka. Och nästa vecka så är det konsert, känner mig just nu väldigt laddad inför konserten! Skulle inte kunna göra så mycket bättre ifrån mig än vad jag redan gör.
Nej, nu längtar jag verkligen superduper mycket till konserten, så kul det ska bli :D
Cellokram <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mirra

Sv: i ca 7 år :)

2012-12-05 @ 18:52:53
URL: http://MirraMarika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0