Kontrabas och svängigt!

Coolt det låter när han går uppifrån och neråt. Längts upp till längst när, från topp till tå.
Kan inte bara kasta ine n beskrivning här, men... När man ändrar sig. "Det här det låter riktigt bra", andra stunden, "Nej usch, nu stänger jag ner det här".
Eller när man allldeles plöstligt, från att ha varit jätteglad, så går man till att vara jättearg. Alldeles plötsligt. Hokuspokus! Lite så låter det, där fick jag in en rätt bra beskrivning tycker jag.
Läste i beskrviningen till videon förrestn att han som spelar ska vara 15 år, wow, 15 och kunna spela so bra, det är coolt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrietta

sv: Tack! Ibland allt hitta fina saker i mammas gömmor :)
Ja, precis! Inte helt fel ;)
Ja går inte efter någon speciell bok, utan jag får oftast bara lite handplockade noter av min lärare, du då? :)
Kram ♥

2012-12-29 @ 21:23:48
URL: http://molntussar.webblogg.se
Postat av: william

du har rätt:D
det är coolt:D

SV; men gud tack så mycket:D gjorde mig riktigt glad:D
har fotat i ca 2 år :)

2013-01-09 @ 18:41:47
URL: http://canonguy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0