Konsertbilder från Cellokosnert 11 december

Igår var det julavslutningskonsert i Sankt:a Birgitta Kyrka som ligger i Nockeby.
En väldigt fin kyrka och det var en helt annan ton därinne än vad det vart i orkestersalen... Mycket maffigare liksom och fylligare, vet inte hur jag ska utrycka mig, men ljudet det var stort!
När det är julavslutning, då måste det ju också vara fint i kyrkan... Lite julstämmigt sådär med tända ljus.
Väldigt fin målning i kyrkans tak. Det var många fina målningar, både i taket och på fönstrena. Vackert var det - Men jag måste nog ändå erkänna, musikaliska har vart det bästa stället hitills!
Jättefin bild! På bilden ser ni en dirigent som man har i orkestrar - Något lov här framöver ska vi nog ta och bara skriva om olika dirigenter :)
Hela orkestern KORK, KORK står för Kammarorkester.
Som mamma säger att jag är, "Korken", mammor nu för tiden... (Min mamma är ilf knäpp, fast på ett bra sätt) - Bra betyg dära ;)
Nä men bilderna, mamma fick leka lite papparazzi under konserten, godkänt betyg blev det, speciellt bilden från mittgången, den var riktigt vacker och julstämmig <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0