Julafton med julmusik!

"Jag såg mammas kyssa tomten idag", hahaha jag älskar låttiteln!
Ni får lite julmusik i form av "Jag såg mamma kyssa tomten idag" med "Vänersborgs Musikskolas Stråkorkester"... Visst får man en härlig julstämmning av den här musiken :)
Ni ser mest fioler, men om ni tittar noga, riktigt noga, så kan ni se en cello högst upp, där vid "trädet", eller blomman, för det är ju någon slags stor blomma, där och vid ljustaken, där ser ni en cellist.
(Hoppas ni förstod min beskrivning - "Mycket till hjälp")
Ni ser också en kontrabas i andra hörnet, jo förresten på tal om kontrabas, vi börjar ju med kontrabasen imorgon, hoppas ni vill följa med då också!
 
Egentligen tänkte jag ju lite annan musik idag, en video, men har tyvärr inte hunnit göra någon video, men det får komma någon gång i juldagarna, när vi börjat med kontrabasen. Så håll koll :D
Ha nu en underbar musikjul, passa på att lyssna på mycket musik, cellomusik, fiolmusik, god jul <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0