Fiolspelande med Lindsey Stirling

Jag tänkte att idag, den 15 december år 2012 så kommer ni få lite fiolspelande.
Den här tjejen måste jag säga, hon är väldigt duktig. - Ta er tiden att lyssna!
Så vackert, <3
Jag har märkt att jag gillar musik, när artisterna eller de som spelar är ute i naturen när de gör musiken. Det får mig att känna någon speciell känsla som jag inte riktigt kan förklara.
Det gör bilden av musiken lite mer verklig liksom, visst låter det härligt :D
 
Vill bara ge er lite celloinfo, om vad som händer här i näsa vecka. Tänkte ha en liten speciell musikvecka, såhär veckan inna jullovet och Kontrabasen. Två stycken cellospelande, lite musik men kanske något litet, litet annat också. Och imorgon då får ni minsan terminens sumering, håll koll om något av detta låter lockande.
Cellokramar i massor <3

Kommentarer
Postat av: Henrietta

sv: Ja faktiskt, och lite coolare att vi också upplevt alla de datumen: 01.01.2001. 02.02.2002. 03.03.2003 osv :)
Jo, det är väldigt roligt sett är lära sig på tycker jag! :D
Den är ganska gammal, tror jag. Min pappa har lyssnat ganska mycket på the pouges som gjort jullåten så det är därför jag har hört den så mycket och får jullkänslor av den. Du kanske hört den någon gång och inte tänkt på det? ;)
Känner igen mig i det där! Det var en pianotjej som kompade på konserten, därför jag kanske blev lite nervösare än annars? Va bra! :D
Kram, ha en fortsatt fin helg! ♥

2012-12-15 @ 17:16:00
URL: http://molntussar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0