Eleanor Rigby

22 stycken cellister, wow, det här är maffigt!
 
Riktigt maffigt, håller ni inte med? Så, mörkt, känns lite som en robot... Eller som när man har en konvesition med mamma "Hallå där sådär kan du väl inte göra" "Joho" "Nä du, det är alldeles fel" Satt det där som triangeln i A:et, eller kanske som pricken över 1:et? Nästa gång sitter det som bulle i D:et (Hm, undra egentligen vad det är för skillnad på bullen i D:et och B:et, B:et är bättre eftersom det har två bullar...) "Här var det stora funderingar"
 
I skolan idag spelade jag igen, om jag får säga det själv känns det lite som om jag ibland vissar lite väl mycket när det har blivit fel. Antingen är det någon konstig min, eller så börjar jag om från början... Eller så ska jag såklart utbrista "Nej", någoting är det och oftast är det en konstig min. "Suck"
Men skolvännerna och lärarna tyckte det lät bra, och det är väl det viktigaste, tänk på det hörrni ;)
Juliga cellokramar från en förkyld liten cellist <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0