Connie Talbot - Amazing Grace

Connie Talbot, hon sjunger så vackert, så fint <3
Just den här låten fick jag i celloläxa för några veckor sedan, så tyckte det var lite extra kul att hon sjöng den :D Låten är ju helt underbar och ännu finare blev den ju här, fast... Den är mycket, mycket finare på cello :D
Hade lite celloträff idag i stan (Min mammas kompis dotter har börjat spela cello!) Det var jättekul faktiskt.
Jag spelade lite med henne, det gick jättebra.
Hon hade en låt som hette "Engelska från Blekinge" och jag hade en liknande låt som hette "Engelska från Småland", det var bara lite rytmitskt fel i slutet.
Vi spelade den låten tillsammans och det lät jättebra, sedan spelade jag också min läxa.
(Två cellotjejer är födda på jorden, två cellostjärnor <3)
 
Låten vi spelade fast här massa fioler, väldigt ösig låt som ni märker :D
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0