Cellospelande!

Idag, äntligen, med haslsont och inte helt frisk, så spelade jag i skolan!
Det gick superb. Låtarna jag spelade i skolan var "Jul, jul, strålande jul", som det känns så tycker jag den är bättre för varje gång. "Noel", som betyder Jul på franska och den tredje låten jag spelade var "We wish you a merry Christmas". De i skolan tyckte att "We wish you a merry Christmas" lät bäst :)
- På den låten får jag sådan fart i min arm, stråkarmen, så jag knappt hinner tänka eller hänga med, med fingrarna. Haha!
Vi bestämde också att imorgon på julavslutningen i skolan ska jag spela samma låtar igen, åh vad kul det här är. Lilla Sally blev kvar på skolan, hoppas hon får det bra under natten och inet känner sig alltför ensam.
På tal om skola så, en liten rolig grej är att alldeles där jag går i skolan så har jag spelat. Sank:t Jacobi, det är en rätt gammal skola. Men i vilket fall som helst hade jag en konsert där för länge sedan, minns abslut inte vad konserten hette, det har alldeles försvunnit bort men däremot minns jag att min farmor var på den konserten <3
 
Nu, redan, åh vad tidigt men jag måste få säga det här. Jag har kommit på två videor inför våren, den ena kom jag visserligen på för länge sedan, men den andra den kom jag på för bara någon dag sedan.
Båda videorna kommer någon gång i januari, jag längtar så himla mycket! - Men tänkt att börja redigera dessa videor och fixeletrixa med de redan nu. Tror det kan bli riktigt bra, eller tror... Jag vet!
Den ena videon kommer redan före terminstarten, den andra videon kommer i samband med att granen åker ut, när nu det blir. Nä men mer än såhär vill jag inte avslöja, då blir det ju inget roligt för er ;)
Cellojuliga kramar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0