Cellolördagar!

Lördag och 1 december.
Inte hunnit med cellon denna veckan särskilt mycket, men det löser sig.
Lite spelande idag förmodligen, vi hoppas på det!
Cellon är i vilket fall som helst ostämd, den måste ju vara rejält ostämd, den har inte blivit stämd på två veckor.
Det har jag märkt faktiskt, jag stör mig himla mycket på det när jag spelar. Om cellon är ostämd när jag spelar så, jag gör mycket bättre ifrån mig när den är stämd måste jag säga. :)
På tisdag kör vi sista celloträningen med orkestern och på måndag blir det en stämd cello, jippi!
Denna veckan kommer bli fylld av cello känner jag på mig. :D
Tänkt att börja planera till en ny cellovideo som ni säkert får i nästa vecka någon gång, och även en cellovideos där jag spelar cello igen som jag lovat i flera veckor snart nu!
Ni får ha en bra cellodag och spela på, cellokramar i massor <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0