Cellokul :D

Om en timme ska jag bege mig ut i vintermörkret och kylan till cellon <3
Det ska bli väldigt kul, känns som om låtarna låter mycket bättre nu än i förra veckan på måndag, men det är för att jag tränat väldigt mycket den här veckan.
"Jul, jul, strålande jul" låter bäst måste jag säga, "We wisch you a merry christmas"l låtre helt okej den men inte lika bra, det saknas lite på den känns det som.
Men det kommer gå bra idag, det vet jag :D
 
Imorgon har jag cellokonsert, det kommer bli superduper kul, känns som att jag inte kan göra så mycket bättre på orkesterlåtarna heller, det ligger liksom på topp redan, nästan...
Jag vet iallafall att det kommer gå jättebra, och jag ska göra mitt bästa. Skriver lite innan konserten också. :)
Stor cellokram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0